- Administratorem danych osobowych, użytkowników zarejestrowanych w Akademii Koordynatora Opieki Onkologicznej (AKOO) jest Polskie Towarzystwo Ginekologii Onkologicznej, zwane dalej Administratorem, z siedzibą w Warszawie, ul. K. Promyka 13, 01-604 Warszawa, KRS 0000190051, REGON 011953094, NIP: 9512110908
- Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się pisząc na adres e-mail: sekretariat@akoo.pl
- Cele zbierania i przetwarzania danych: dane zbierane podczas rejestracji są wykorzystywane wyłącznie do
- umożliwienia zalogowania się do AKOO,
- weryfikacji dostępu,
- otrzymywania newslettera (newsletter jest wysyłany tylko do osób, które wyraziły na to zgodę podczas rejestracji)
- zawarcia i realizacji umów sprzedaży produktów i usług znajdujących się w ofercie Administratora
- prowadzenia analiz i statystyk na potrzeby Polskiego Towarzystwa Ginekologii Onkologicznej
- prowadzenia działań marketingowych własnych lub we współpracy z innymi podmiotami.
- Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych użytkowników AKOO wynika z:
- zgody udzielonej przez użytkownika
- konieczność wykonania umowy, której użytkownik jest stroną lub podjęcia działań przed zawarciem takiej umowy
- konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze
- prawnie uzasadniony interes Administratora lub podmiotu trzeciego.
- Dane użytkowników mogą być przekazywane następującym odbiorcom:
- operatorom realizującym transakcje płatnicze on-line w celu realizacji tego typu płatności dokonywanych przez użytkowników
- operatorom telekomunikacyjnym w celu wysłania do użytkowników SMS-a
- bankom w przypadku, gdy zlecany jest przelew środków do użytkownika
- biurom rachunkowym, które wspomagają Administratora w prowadzeniu ksiąg rachunkowych
- kancelariom prawnym,
- podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa (sądy, prokuratura, policja)
- innym podmiotom, na życzenie użytkowników lub po uzyskaniu od użytkowników odrębnej zgody.
- Polskie Towarzystwo Ginekologii Onkologicznej nie będzie przechowywało danych osobowych użytkownika dłużej niż będzie to konieczne do osiągnięcia celów, do jakich dane zostały zgromadzone lub dłużej niż jest to określone prawem.
- Informujemy, że w związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych użytkownik ma on prawo do:
- wglądu do treści swoich danych
- sprostowania danych
- cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie (przy czym pozostanie to bez wpływu na przetwarzanie dokonane przed cofnięciem zgody)
- usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania (te prawa podlegają ograniczeniom w niektórych przypadkach, przewidzianych przez przepisy RODO)
- wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych – w przypadkach, gdy dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora lub podmiot trzeci (to prawo podlega ograniczeniom w niektórych przypadkach przewidzianych przez przepisy RODO)
- przeniesienia Państwa danych osobowych do innego administratora
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Administrator AKOO dokłada wszelkich starań w celu odpowiedniego zabezpieczenia przekazanych danych osobowych i chronienia prywatności użytkowników, a w szczególności przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym.
- Portal edukacyjny AKOO zobowiązuje się do przestrzegania przepisów prawa dotyczących tajemnicy lekarskiej obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Administrator zastrzega sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na swojej stronie i poinformowaniu użytkowników za pomocą newslettera oraz wiadomość widoczną na naszej stronie.
- W przypadku dodatkowych pytań dotyczących ochrony prywatności i zasad korzystania z portalu edukacyjnego AGO prosimy o kontakt na sekretariat@akoo.pl
PLIKI COOKIES
AKOO, jak większość witryn internetowych, korzysta z tzw. plików cookies (ciasteczek). Pliki te:
- są zapisywane w pamięci Twojego urządzenia (komputera, telefonu, itd.);
- nie powodują zmian w ustawieniach Twojego urządzenia.
W tym portalu ciasteczka wykorzystywane są w celach:
- zapamiętywania Twojej sesji
- statystycznych
- marketingowych
- udostępniania funkcji portalu
Aby dowiedzieć się, jak zarządzać plikami cookies, w tym jak wyłączyć ich obsługę w Twojej przeglądarce, możesz skorzystać z pliku pomocy Twojej przeglądarki. Z informacjami na ten temat możesz zapoznać się wciskając klawisz F1 w przeglądarce. Ponadto odpowiednie wskazówki znajdziesz na następujących podstronach, w zależności od przeglądarki, której używasz:
Pliki cookies nie będą przetwarzane przez nas dłużej niż 2 lata od ostatniej wizyty na portalu. Korzystając z odpowiednich opcji Twojej przeglądarki, w każdej chwili możesz:
- usunąć pliki cookies,
- blokować wykorzystanie plików cookies w przyszłości.
W takich przypadkach nie będziemy ich już dłużej przetwarzać. Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz w Wikipedii.